پرداخت به حوزه سلامت جزو مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: پرداخت به حوزه های سلامت و گردشگری و حل مسائل این دو بخش جزو مسئولیت های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در کنگره بین المللی روز جهانی دیابت که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ماموریت منطقه ای و احساس مسئولیت اجتماعی برای خود تعریف کرده است و در این زمینه فعالیت ها و برنامه های گسترده ای دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل یک کانون وسیع و گسترده برای عرصه های مختلف علمی است و در کنار این موضوع مسئولیت اجتماعی برای دانشگاه تعریف کرده ایم که شامل حوزه های سلامت و گردشگری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: نباید در تمام عرصه های توسعه ای و مسائل جامعه به دولت اکتفا کنیم و صرفا انتظار داشته باشیم تمام مشکلات را دولت حل کند بلکه باید بخش های غیردولتی هم دست به دست هم دهند و در کنار بخش های دولتی برای حل مسائل جامعه نقش ایفا کنند.

رسولی با اشاره به ایفای نقش دانشگاه آزاد استان اردبیل در حوزه بهداشت و سلامت تاکید کرد: دانشگاه آزاد اردبیل وظیفه خود می داند در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان یک مجموعه مردمی و دانشگاهی در راستای تحقق اهداف بلند مدت بهداشتی و درمانی ایفای نقش کند.

وی گفت: دانشگاه آزاد بعد از بخش دولتی بزرگترین مجموعه ای است که در حوزه بهداشت و سلامت فعال است به طوری که این دانشگاه در حوزه تربیت پزشک، سرمایه گذاری در حوزه های بیمارستانی، تولید گیاهان دارویی و ... در حال ایفای نقش است.

کد خبر: 976734

وب گردی

وب گردی