بورگوارد با جذب سرمایه جدید موقعیت خود را تقویت خواهد کرد

بورگوارد، برند آلمانی که بیش از دو سال است با مدل های جدید خود دوباره وارد بازارهای جهانی شده است، در صدد است با واگذاری ۶۷٪ سهام خود به سرمایه گذاران جدید، روند توسعه خود را سرعت بخشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تام انلیکر، معاون ارشد فروش، خدمات و بازاریابی بورگوارد طی مصاحبه‌ای که به تازگی منتشر شده عنوان کرده است که این فرآیند، دارایی سرمایه‌ای قابل توجهی به بورگوارد تزریق خواهد کرد که به شرکت امکان می دهد استراتژی‌های خود در بخش تحقیقات، بازاریابی و فروش را با نیروی مضاعف دنبال کند.

به گفته انلیکر "ورود سرمایه‌گذاران جدید تأثیری بر عملیات فعلی و برنامه‌های فروش ما نخواهد داشت. تیم ما در حال حاضر با تمام توان مشغول فعالیت است تا محصولاتمان را تا سال 2019 در کشورهای بیشتری از جهان عرضه کنیم. سرمایه گذاری جدید قطعاً پشتیبانی کننده چشم‌انداز بورگوارد برای به چالش کشیدن برندهای درجه اول دنیاست؛ با پیوستن سرمایه‌گذار جدید، تیم مدیریتی فعلی بورگوارد و همچنین تمام نمایندگان ما در کشورهای مختلف به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا از اجرای برنامه‌ها برای عرضه محصولات و ارائه خدمات در خور مشتریان‌مان اطمینان حاصل کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که "آیا زیان 238 میلیون دلاری بورگوارد در سال 2018 صحت دارد، و اگر چنین است چرا بورگوارد نتوانسته است اهداف فروش و سودآوری خود را محقق کند؟" گفت:

"مدل فعالیت اقتصادی که شامل طراحی خودرو از پایه، تولید خودرو در بالاترین سطح کیفی و عرضه آن در سرتاسر جهان است، مدلی کاملاً سرمایه‌بر است. بورگوارد برای محقق ساختن جایگاهی که از ابتدا برای خود هدف گرفته، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بخش های طراحی، تحیق و توسعه، تولید، بازاریابی و توسعه شبکه فروش انجام داده است. از آنجایی که عرضه محصولات بورگوارد در سال 2016 آغاز شده است، شرکت هنوز در مرحله بازگشت سرمایه است و برای سرمایه‌گذاری در این مقیاس، این موضوع طبیعی است. به علاوه بورگوارد هر سال در حال طراحی و عرضه مدل‌های جدید و ورود به بازارهای جدید است، بنابراین فرآیند سرمایه‌گذاری هنوز به اتمام نرسیده و به این منظور ما از سال 2015 به دنبال جذب سرمایه‌گذاران جدید برای تداوم این مسیر بوده‌ایم."

لازم به ذکر است تاکنون دو مدل BX7 و BX5 از محصولات بورگوارد توسط کیان موتور وارنا، نماینده بورگوارد به ایران وارد شده است. بورگوارد به تازگی از سه مدل جدید BX7-TS (نسخه تورینگ اسپرت BX7BX6 (کراس اوور کوپه)، و BXi7 (نسخه تمام الکتریکی BX7) نیز رونمایی کرده است که در کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و خاور دور استقبال قابل توجهی از این محصولات شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976743

وب گردی

وب گردی