رقابت‌های تیراندازی با کمان دانشجویان کشور برگزار می‌شود

رقابت‌های تیراندازی با کمان دانشجویان کشور با همکاری فدراسیون این ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی رقابت‌های تیراندازی با کمان دانشجویان و شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در سی‌‌امین یونیورسیاد جهانی، جلسه رؤسای فدراسیون دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد.

این مسابقات کشوری به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا همزمان با دهه مبارک فجر در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

در این جلسه که با حضور محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیر تیم‌های ملی این فدراسیون و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی برگزار شد در خصوص چگونگی برگزاری و تشکیل تیم ملی تیراندازی با کمانِ دانشجویان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد با همکاری هیأت‌های ورزش دانشگاهی و تیر و کمان استان‌ها، مسابقات استانی تا پایان دی‌ماه برگزار و نفرات برتر پس از تائید فنی به مسابقات کشوری راه یابند همچنین در پایان این جلسه حکم رئیس انجمن تیراندازی با کمان دانشجویان به غلامرضا شعبانی بهار اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976759

وب گردی

وب گردی