تشکل های دانشجویی از تک قطبی بودن خارج شده اند

دبیر تشکل دانشجویی سیمای عدالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به تشکل های دانشجویی کمک های فراوانی کرده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

محمد فتاحی دبیر تشکل سیمای عدالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره توجه دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت های تشکل های دانشجویی اظهار داشت: بستری که دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله برگزاری جلسات، جشنواره ها و اجلاس هایی که در این چند سال اخیر برای فعالیت تشکل های دانشجویی ایجاد کرده است، پیشرفت های چشم گیری را داشته است.

وی افزود: مهم ترین دغدغه تشکل های دانشجویی عدم وجود زیر ساخت در دانشگاه های کشور است؛ البته در چند سال اخیر این موضوع بهبود یافته است.

فتاحی تصریح کرد: طی یک سال گذشته تشکل های دانشجویی از تک قطبی بودن خارج شده اند و به انجمن های اسلامی و دیگر تشکل ها نیز توجه زیادی می شود. دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این راستا کمک های فراوانی را کرده است و مشکلی در خصوص وجود ندارد.

دبیر تشکل دانشجویی سیمای عدالت گفت: از جمله اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا انجام داده است می توان به دوره «حیات طیبه» اشاره کرد که به صورت میان استانی برگزار شده است. همچنین اجلاسی تحت عنوان «بینات» که میان دبیران تشکل های سیاسی برگزار شد از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد در این راستا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976784

وب گردی

وب گردی