گردهمایی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری در واحد شهرکرد

نخستین دوره آموزشی ائمه جماعات و مبلغین دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه های جذب مخاطب به همت نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست گفت: هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه، حضور ائمه جماعات و مبلغان در دانشگاه های استان و شهرستان است که بتوانند با حضور مفید و مؤثر خود با دانشجویان ارتباط صمیمی برقرار کنند و به ارائه مشاوره و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت بپردازند.

دکتر قاسمی نژاد افزود: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با شیوه های جذب مخاطب از جمله تبلیغ چهره به چهره و ارتباط نزدیک و صمیمی با دانشجو، نحوه گفتگو بر اساس روش های جذب، توجه به ویژگی های ظاهری در تبلیغ و ارائه مشاوره و آشنایی با سیره اهل بیت و معارف قرآن کریم در باب تبلیغ معارف دین و اهل بیت آشنا شدند.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد و امام جمعه موقت شهرکرد مهمان ویژه این کارگاه آموزشی هم به بیان سخنانی در باب شیوه های جذب مخاطب پرداخت.

لازم به ذکر است, دکتر محمد قاسمی پیربلوطی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مدرس دوره آموزشی ائمه جماعات و مبلغین دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه های جذب مخاطب بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 976787

وب گردی

وب گردی