تشکل‌های دانشجویی درگیر پیمانکاری دانشگاه شده اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب اظهار داشت: متاسفانه تشکل های دانشجویی به مسائل سیاسی هم کم تر توجه می کنند و بیشتر درگیر پیمانکاری دانشگاه شدند.

محمد مهدی مولابیگی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص عدم پیگیری خواسته های صنفی دانشجویان از سوی تشکل های متبوعشان گفت: متاسفانه تشکل های دانشجویی به مسائل سیاسی هم کم تر توجه می کنند و بیشتر درگیر پیمانکاری دانشگاه شدند. یکی از ضعف‌های این نوع کار عدم درگیری و مطالبه خواسته های دانشجویان است.
وی در ادامه با اشاره به ورود دعاهای سیاسی در بین تشکل های دانشجویی ادامه داد: دلیل اینکه تشکل های دانشجویی خواستار مطالبات دانشجویی نمی شوند بر سر رقابتی است که آنها با یکدیگر دارند. عده ای می خواهند که اصولگرایان بالا آیند و عده دیگری می خواهند که اصلاح طلبان سکان اجرایی را به دست بگیرند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با اظهار نارضایتی از اقدامات تشکل ها در عدم توجه به خواسته های صنفی دانشجویان اظهار داشت: متاسفانه دعوای سیاسی بین تشکل ها باعث شده تا به مطالبات و نیازهای دانشجویان توجه نشود و از بین بروند که چنین رویه ای خیلی خوشایند نیست.
وی افزود: البته باید مطالبات سیاسی هم پیگیری شود ولی مطالبات صنفی باید نسبت به خواسته های حزبی و سیاسی بیشتر مورد درخواست قرار بگیرد.
مولابیگی در خصوص راهکارهایی که باعث می شود تا خواسته های دانشجویان در حوزه های مورد درخواست‌شان پیگیری شود گفت: پیشنهاداتی تعریف شد؛ اما بهتر است تشکل ها در کنار اینکه درگیر همایش‌ها هستند به نیازهای دانشجویان بیشتر توجه کنند. همین موضوع به صورت کتبی نوشته شده و باید به خواسته های صنفی توجه شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در انتها اظهار داشت: انجمن اسلامی می خواهد که بیشتر به آن بها داده شود؛ اما در اصل به دنبال مقاصد سیاسی است و چنین موضوعاتی را پیگیری می کند که خواسته هایشان همان سیاست‌شان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 976811

وب گردی

وب گردی