استند آپِ ساینس در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

همزمان با فرارسیدن روز جهانی علم، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تحقیقات و مقالات بروز علمی خود را در قالب استندآپ ساینس ارائه دادند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، تشکل سیاسی فرهنگی آرمان، همزمان با فرارسیدن ده نوامبر، روز جهانی علم، با شعار استفاده ی علم در جهت خدمت به جوامع بشری و ارتقا زیر ساخت های اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی، اقدام به برگزاری استند آپ ساینس کرد.

در این برنامه که با پشتیبانی تشکل سیاسی، فرهنگی آرمان برای سال دوم ارائه شد، دانشجویان تحقیقات و مقالات بروز و علمی خود را به صورت توضیح حقایق علمی در کپسول زمانی کوتاه همراه با چاشنی طنز اجرا کردند که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

مریم علمی انواری، دبیر بخش علمی تشکل آرمان در سخنرانی خود برای برگزاری دومین سالگرد این حرکت اعلام داشت که از اهداف این برنامه شناخت جنبه های متفاوت و قابل فهم علم برای تمامی رشته هاست که منجر به شناخت بیشتر افراد و استفاده درست آن ها از علم می شود و این امر خود سبب محقق شدن شعار جهانی روز علم می باشد.

شرکت کنندگان این برنامه شامل نه نفر از دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه بود که ارائه هر شخص با در نظر گرفتن موضوع و زمان استاندارد هر اجرا مورد داوری قرار گرفت.

الناز محمد رضایی، آترین پناهی، پگاه شیبانی، محیا فرخی، فائزه چوپانی، آرمان تنهایی، علی اسماعیلی، مهدی مهدی پور و محمد معظمی گودرزی از شرکت کنندگان در این مسابقه بودند.

بر اساس این گزارش، موضوعات مورد بحث دانشجویان پیرامون حوزه ی سلامت، محیط زیست و ژنتیک با عناوین هورمون مانیتورینگ، تکامل، سندرم پیش از قاعدگی، بیورزونانس، فرآیندخواب، محیط زیست، دستگاه تحریک مغزی، تله پاتی وکلون کردن نئاندرتال بود.

داوری این مسابقه توسط مهندس محمدهادیان جزی، دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی و مهندس یاشار حقیقی انجام شد و آترین پناهی با موضوع فرآیند خواب مقام اول این برنامه را از آن خود کرد.

کد خبر: 976815

وب گردی

وب گردی