کنفرانس یادگیری الکترونیکی  در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود

کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ۱ تا ۲ اسفند ماه در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ۱ تا ۲ اسفند ماه در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

لازم به ذکر است کنفرانس یادگیری ویاددهی الکترونیکی برجنبه‌های بنیادی وکاربردی تأکید دارد و از تمامی دانشگاهیان و پژوهشگران دعوت می‌شود تا با شرکت در این کنفرانس موجب اثربخشی نیز شوند.

هدف از برگزاری این کنفرانس، بررسی نقش یادگیری الکترونیکی در رونق کسب وکار، نقش یادگیری الکترونیکی درکارآفرینی و نقش یادگیری الکترونیکی در ارتقای مهارت‌های دانشجویان است.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به icelet ۲۰۱۹.kntu.ac.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران است که دانشکده‌های آن به صورت غیرمتمرکز در شهر تهران قرار دارند. این دانشگاه در سال ۱۳۹۲ در بین پنج دانشگاه صنعتی برتر ایران قرار گرفت.

این دانشگاه در اولویت‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری قرار می‌گیرد.[۴] با تصویب شورای انقلاب فرهنگی این دانشگاه در سال ۱۳۵۹ با ادغام ۹ مرکز آموزش عالی (مؤسسه عالی تکنیکوم نفیسی (مؤسس مهندس حبیب نفیسی)، مدرسه عالی فنی، دانشکده نقشه‌برداری، مؤسسه آبشناسی، دانشکده هواشناسی و علوم جو، دانشکده مخابرات، مدرسه عالی ساختمان، دانشگاه کار و پیشه، تربیت دبیر فنی پلی تکنیک تهران، دانشگاه علوم و فنون مجتمع آموزشی وزارت راه، مجتمع تکنولوژی تهران و مدرسه عالی تلویزیون و سینما) به شکل کنونی و با نام دانشگاه فنی و مهندسی تشکیل شد و در سال ۱۳۶۷ به نام خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند ایرانی تغییر نام داد.

این دانشگاه در ۱۱ دانشکده با ۱۸ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، ۵۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۳ رشته تحصیلی در مقطع دکترا کار خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976845

وب گردی

وب گردی