دکتر ولایتی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پی در گذشت مرحوم سید تقی نوربخش و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین، طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی در پیامی ضایعه درگذشت مرحوم سید تقی نوربخش و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت.

در پیام رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: «دریافت خبر ناگوار و دردناک حادثه رانندگی و درگذشت جناب آقایان دکتر نوربخش و تاج‌الدین که در مسیر خدمت و انجام وظیفه به وقوع پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان شد. مرحوم دکتر نوربخش از مدیران متعهد و با تجربه کشور و یک پزشک ارزشی بود که همواره در مسیر خدمت به مردم تلاش نمود و اثرات ارزشمندی را نیز بر جای گذارد و همراه ایشان مرحوم تاج‌الدین نیز از مدیران فعال و شایسته کشور بودند که فقدان این دو همراه، بسیار تاسف برانگیز است.»

در قسمت پایانی این پیام آمده است: «اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز را به خانواده و بازماندگان و همچنین همراهان این دو عزیز در سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 976849

وب گردی

وب گردی