۶۸ درصد بودجه دانشگاه‌ها در ۹ ماه سال جاری تخصیص یافته است

وزیر علوم از تخصیص ۶۸ درصدی بودجه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سال جاری خبرداد و گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص صددرصدی این بودجه‌ها قول مساعد داده است.

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باوجود محدودیت‌هایی که دولت در تامین بودجه و تخصیص‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای سال جاری داشت خوشبختانه با همکاری‌های سازمان برنامه و بودجه کشور توانستیم تخصیص‌های دانشگاه‌ها را بیشتر از آنچه پیش بینی می‌شد، بگیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر بطور متوسط حدود ۶۸ درصد بودجه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در ۹ ماه سال تخصیص یافته است و برخی از دانشگاه‌هایی که در مناطق محروم بودند و مشکلات بیشتری داشتند تخصیص‌های بیشتر و برخی نیز کمتر از ۶۸ درصد دریافت کردند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قول داد که نهایت حمایت خود را از دانشگاه‌ها در زمینه تخصیص بودجه خواهد داشت، امیدواریم تا پایان سال نیز حمایت‌های این سازمان برای تخصیص صددرصدی اتفاق بیفتد و برای سال ۹۸ نیز بودجه دانشگاه‌ها قطعا با نگاه ویژه‌ای تدوین شده و افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

کد خبر: 976916

وب گردی

وب گردی