طراحی و تولید سیستم جامع مدیریت سازمانی در یک شرکت دانش‌بنیان

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با دارا بودن سابقه بیش از بیست سال در زمینه طراحی و تولید راهکارهای نرم افزاری و بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستم جامع مدیریت و برنامه ریزی منابع سازمان(ERP) فعالیت می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت نخستین ارائه دهنده (ERP) دانش بنیان بومی است و با تکیه بر تجارب استقرار موفق ERP در صنایع مختلف، اجرایی شدن فرآیندهای بهینه را ضمانت می کند.
محسن لطیفی، مدیر عامل شرکت مهندسی بهینه ایران در زمینه تولیدات این شرکت، گفت: سیستم Behineh ERP با استفاده از تکنولوژی به روز و تحت وب و ابزارهای Oracle در این شرکت طراحی شده است. این سیستم ضمن جامعیت و یکپارچگی، قابلیت پیکربندی و توسعه سریع در زمینه بهبود فرآیند ها و استقرار سیستم یکپارچه را امکانپذیر می کند.
وی افزود: شرکت ما با تکیه بر خط تولید نرم افزار شامل واحدهای طراحی، معماری نرم افزار، برنامه نویسی و تست نرم افزار، آمادگی دارد براساس فرآیندهای اختصاصی سازمان ها و با لحاظ کردن اهداف و استراتژیهای آنها نرم افزار سفارشی مورد نیاز سازمان ها را طراحی و پیاده سازی کند.
این فعال دانش بنیانی در کشور تصریح می کند: بر این باوریم که استفاده از نرم افزارهای پیشرفته سازمانی یک راه حل مدیریتی برای پاسخگویی به نیازهای شرکت ها و سازمان ها در راه پیشرفت و تعالی آنهاست که باید با تغییر نگرش و همراهی مدیریت ارشد همراه باشد. ما در شرکت خود استراتژی را بر طراحی و تولید سیستم های جامع برنامه ریزی منابع سازمان (ERP ) قرار داده ایم و بر این باوریم که با تکیه بر دانش و تخصص ایرانی بهترین نرم افزار پیشرفته سازمانی متناسب با نیاز جامعه صنعتی و بازرگانی ایران را ارائه خواهیم داد.
از جمله تولیدات این شرکت می توان به طراحی «سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمانی»، «سیستم جامع مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)»، «سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین (SCM)»، «سیستم جامع فروش و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)»، «سیستم جامع مدیریت منابع مالی (FRM)»، «سیستم جامع مدیریت سرمایه انسانی (HCM)» و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976940

وب گردی

وب گردی