سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور گفت: سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت، سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا فراهانی صبح امروز در حاشیه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال حدود ۶۰ هزار دانشجو در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت شرکت کردند. مشارکت خوبی از سوی دانشجویی صورت گرفت و برگزیدگان این جشنواره، به سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.

وی در خصوص میزان موفقیت دانشجویان پزشکی در این جشنواره افزود: فردا اختتامیه این جشنواره، برگزار و مشخص می‌شود که چه تعداد از دانشجویان پزشکی در این زمینه موفق شده‌اند. خوشبختانه دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت در همه رشته‌ها مجاز شده و در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور درباره تمهیدات وزارت بهداشت برای دانشجویانی که در جشنواره قرآنی شرکت کرده و برگزیده شده‌اند، تصریح کرد: دانشجویانی که در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت شرکت کرده و برگزیده شده‌اند، جوایزی را دریافت و در دوره‌های آزمایشی خاص شرکت کرده‌اند و به جشنواره امسال معرفی شدند.

وی درباره میزبانی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد میزبانی سی و چهارمین جشنواره را قبول کرده و سال آینده این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام /

کد خبر: 976942

وب گردی

وب گردی