27 آبان؛ آخرین  مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، بیش از ۳ هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید سال 97 گفت: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی –غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی، داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های دوره های کاردانی نظام جدید سال 97 می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی نظام جدید صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام خواهد شدو داوطلبان اعم از داوطلبانی که در پذیرش این دوره‌ها ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می توانند متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات پذیرنده، عنوان موسسه و کدرشته خود را در سایت سازمان سنجش جست‌وجو کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش، باید ضمن مشخص کردن فقط یک رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل با توجه به موارد مربوط تا 27 آبان 97 به مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق موسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. هر داوطلب می‌تواند صرفا متقاضی یک کدرشته محل در یک موسسه باشد.

توکلی در پایان تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز، 3 هزار و 437 نفر در دوره های کاردانی نظام جدید غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977006

وب گردی

وب گردی