آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر

مشاور عالی سنجش از اتمام مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور 97 برای دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تا ساعت 24 امشب(27 آبان ماه)خبر داد و گفت: تاکنون 21 هزار و 640 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت تکمیل ظرفیت کنکور 97 این دانشگاه ها شرکت کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با ایسکانیوز در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 97، ظرفیت های جدید برای برخی کدرشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران اعلام کرده است و این ظرفیت ها به تایید دفتر گسترش آموزش عالی رسید، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه ها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: تمامی داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه با نمره کل بالای 6500 می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه 21 آبان 97 سازمان سنجش در زمینه کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون 21 هزار و 640 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت تکمیل ظرفیت کنکور 97 برای رشته های دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شرکت کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری 97 می توانند تا ساعت 24 روز یکشنبه 27 آبان97 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند. گفتنی است داوطلبان می توانند حداکثر تا 25 کدرشته محل را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977011

وب گردی

وب گردی