3 هزار نیروگاه‌ خورشیدی خواهیم ساخت/ اجرای طرح «ایران‌یار»

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج به عرصه انرژی خورشیدی ورود پیدا کرده است، گفت: بسیج ساخت ۳ هزار واحد نیروگاهی ۵ کیلوواتی انرژی خورشیدی را این هفته آغاز می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور اعلام برنامه های هفته بسیج در نشست خبری اظهار کرد: ۱۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی را این هفته افتتاح و از ۳ هزار واحد کوچک و خانگی در حوزه اقتصاد مقاومتی رونمایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در همین هفته ۶ هزار گروه جهادی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: بسیج به عرصه انرژی خورشیدی ورود پیدا کرده است و ما ساخت ۳ هزار واحد نیروگاهی ۵ کیلوواتی انرژی خورشیدی را این هفته آغاز می‌کنیم و بنای ما این است که به نیروگاه‌های ۱۰۰ کیلوواتی برسیم.

غیب پرور با اشاره به طرح «ایران یار» بسیج گفت: در این طرح ۳۰ هزار دانش آموز از کارخانجات و صنایع تولیدی با هدف خودباوری بازدید می‌کنند تا بدانند چه ظرفیت عظیمی در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: از ۱۵۰۰ مدیر کارخانه و کارگاه‌های تولیدی و صاحبان صنایع بخش خصوصی و دولتی دعوت شده است که به مدارس بروند و توضیحاتی را درخصوص ظرفیت‌های اقتصادی ارائه دهند. جامعه مخاطب در این حوزه ۳۰۰ هزار دانش آموز خواهد بود.

کد خبر: 977023

وب گردی

وب گردی