بزرگترین رسالت دانشگاهیان، تداوم ارزش های ایثارگران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: بزرگترین رسالت ما در جامعه تداوم ارزش های ایثارگران است، ارزشهایی که شهدا، بسیجیان و جانبازان برای کسب و حفظ و شکل گیری انها از هست و نیست و جان خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در نشست صمیمی با ایثارگران این واحد دانشگاهی اظهار کرد: وظیفه ماست که آن ارزشها را نصب العین قرار داده و در آن مسیر حرکت کنیم و اگر از این مسیر انحراف پیدا کنیم خودمان زیان می بینیم.

وی به جمع حاضر اشاره کرد و گفت: شما نماد ایثارگری ها، شهادت ها و رشادت ها و سمبل آنها هستید و در دانشگاه که وظیفه سازمانی ما تعلیم و تربیت است وظیفه بسیار سنگینی به عهده ماست.

رسولی تاکید کرد: وظیفه اصلی ما انتقال این ارزش ها به نسل های آینده است، ارزش هایی که مملکت را نجات داده اند و انتقال این ارزش ها بزرگترین رسالت دانشگاهیان است.

رئیس واحد اردبیل گفت: تهاجم فرهنگی از سوی غرب و سرکردگی آمریکا برای تمام جوامع شکل گرفته و بعضی ضعف مدیریت ها که در دولت مردان وجود دارند باعث می شود که در نسل جوان شک و تردید بوجود آید و وظیفه ماست که نباید بگذاریم این سرمایه ها خدشه دار شوند.

وی به منابع مالی و زمان محدود اشاره کرد و تاکید کرد: اگر در دانشگاه ایده خوبی مطرح شود منابع را باید تامین بکنیم، در دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برنامه های مختلفی بصورت مشارکتی انجام شده و تعداد برنامه ها افزایش پیدا کرده است که برگزاری آنها در کنار سمینارها و همایش های علمی باعث هم افزایی ثروت و علم و تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز اظهار کرد: جامعه ایثارگران، خود یک جامعه موثر است که تمام مشکلات را به جان خرید و به هر نحو ممکن کشور را از آسیب های این زمان نجات داد.

حجت الاسلام سیف اله مدبر ادامه داد: بعضی با استفاده از ثروت خود و بعضی با گفتار، علم، کتاب به جامعه خدمت می کنند و در مقابل بعضی دیگر با شیرین ترین هدیه الهی که جانشان است توانستند با کسب مقام ایثارگری به جامعه ما خدمت کنند و هیچ جامعه ای نمی تواند با این جامعه ایثارگران رقابت کند.

مدبر به ارزش والای ایثارگران اشاره کرد و گفت: جانبازان را باید تندیس کنیم برای زندگیمان و راه و زندگی آنها را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

کد خبر: 977048

وب گردی

وب گردی