افتخاری بزرگ برای خانواده دانشگاه آزاد/ رئیس فدراسیون نجات غریق طلایی شد

ایلخان نوری دانشجوی دکترای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و رئیس فدراسیون نجات غریق ایران، مدال طلای مسابقات امدادی نجات غریق جهان را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در رقابت های جهانی 2018 نجات غریق جهان که در کشور استرالیا برگزار شد، تیم امدادی نجات‌غریق کشورمان متشکل از ایلخان نوری، محمد ناظری، سهیل آشتیانی و حمید قدسی‌نژاد در مسابقات حاضر شد و در ماده چهار در ۵۰ متر با مانع امدادی توانست از سایر رقبای خود پیشی گرفتن و با عبور از آنان به مدال طلای این مسابقات جهانی دست یابد.

ایلخان نوری در حالی در ترکیب تیم به مسابقه پرداخت که عنوان رئیس فدراسیون نجات غریق کشور را با خود به همراه دارد و در تاریخ ورزشی کشورمان این نخستین بار است که رئیس فدراسیون در ترکیب تیم حضور داشته و مدال کسب کرده است.

ایلخان نوری با این مدال طلا، علاوه بر ثبت این افتخار برای اولین بار در کشور به نام خود، چهارمین مدال کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهانی2018 را در روز اول این مسابقات به ارمغان آورد.

وی که از دوره کارشناسی تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز کرده است، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به تحصیل در این دانشگاه ادامه داد و در حال حاضر در مقطع دکتری تخصصی در رشته تربیت بدنی واحد کرج مشغول به تحصیل است و تا کنون با حضور در تیم واحد کرج افتخارات و مدال‌های متعددی را برای این دانشگاه کسب کرده است.

سایر مدال های تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان استرالیا در بخش انفرادی سه مدال شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز بود که به ترتیب توسط سهیل آشتیانی، حمید قدسی نژاد و محمد ناظری برای تیم ملی نجات غریق کشورمان کسب شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 977051

وب گردی

وب گردی