درآمدهای حاصل از بخش های مختلف در چرخه تعلیم و تربیت تزریق شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر گفت: درآمدهای حاصل از بخش های مختلف باید بر چرخه تعلیم و تربیت تزریق شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هم اندیشی مدیران مدارس سما استان بوشهر به میزبانی مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر برگزار شد . باقر کریمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن پتانسیل لازم باید در محور توسعه حرکت نماید و در تمام شهرستان های این استان مدارس و آموزشکده توسعه یابد.
باقر کریمی با تأکید بر اینکه بنیه آموزش و پرورش باید تقویت شود افزود: « تقویت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان یک امر ضروری و لازم الاجراست باید با جدیت تمام مورد حمایت ، پیگیری و عملیاتی شود.»
وی افزود : « دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پتانسیل موجود و منابع انسانی و مالی ، توانایی گسترش کمی و کیفی با همکاری اداره آموزش و پرورش را دارد. امیدواریم با تعامل بیشتر شاهد تأسیس مدارس و هنرستان های فنی و حرفه ای در استان باشیم. که خوشبختانه با حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید 5 مدرسه راه اندازی شد. و انتظار می رود که مدارس سما در امر آموزش و پرورش با برنامه ریزی بهتر وارد شده تا شاهد درخشش بیشتر این مدارس باشیم. ایشان سپس راهکارهای در خصوص جذب دانش آموز و دانشجو در مدارس و آموزشکده ارائه کردند.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر تأکید کرد ، با تلاش و کوشش واحد انفورماتیک ، به منظور تسریع در امور مکاتبات اداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه ها ، با توجه به پراکندگی واحد های آموزشی در سطح استان ، نرم افزار اتوماسیون اداری نصب و راه اندازی و آموزش های لازم در این زمینه انجام شده است. بنابراین مدارس موظف به استقاده از این نرم افزار می باشند.
سپس مدیران مدارس به بیان مسائل آموزشی ، فرهنگی و مشکلات موجود در مدارس شان پرداختند، که تخفیف شهریه ، بررسی حق الزحمه معلمان، همسازی سازی حقوق کارکنان، حضور انباردار، جابجایی وسایل اسقاطی ، استفاده از وسیله نقلیه دانشگاه جهت بازدید های علمی از جمله موارد مطرح شده توسط مدیران بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977074

وب گردی

وب گردی