بازدید مسئولین صنعت ومعدن نظرآباد از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد

مدیران صنایع و شهرک‌های صنعتی نظرآباد با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد راه‌های برقراری تعاملات بیشتر فی مابین را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در این بازدید مهندس منصوری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان نظرآباد ، دکتر قربانی مدیر برنامه ریزی شهرک‌های صنعتی استان البرز، مهندس غلامی مدیر عامل شهرک صنعتی سپهر و خانم مهندس نجفی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای نظرآباد در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد حضور یافتند و با دکتر اکبری دستک رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه نیز حضور داشتند ابتدا دکتر اکبری رئیس دانشگاه ضمن خوشامد گویی به بیان گوشه‌هایی از فعالیت‌ها،ظرفیت‌ها و نیز برنامه‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد پرداخت.

وی با تاکید بر وجود بستر مناسب برای همکاری، هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر میان دانشگاه و بخش صنعت شهرستان گفت: « با توجه به ماموریت‌های خاص دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، آمادگی کامل بخش‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه را در انجام اولویت‌های پژوهشی شهرک‌های صنعتی نظرآباد اعلام کرده و از هرگونه پیشنهادی در این زمینه استقبال می‌کنیم.»

در ادامه مسئولین حاضر در جلسه، هریک در بیاناتی به تبیین اهداف،برنامه‌ها و نیز فرصت‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های تحت امر خود در راستای همکاری و ارتباط هرجه بیشتر صنایع و شهرک‌های صنعتی و فنی با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در امور تحقیقاتی، پژوهشی،مهارت‌آموزی،کاربینی در بخش استادان و دانشجویان پرداختند.

در پایان این نشست ،حاضران به همراه رئیس دانشگاه از بخش‌های مختلف مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های فعال و مجهز دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد بازدید نمودند.

کد خبر: 977099

وب گردی

وب گردی