آغاز عرضه موتور سیکلت پرنده

یک شرکت آمریکایی اقدام به عرضه موتور سیکلت پرنده ای به قیمت 150 هزار دلار کرده است که پس از هر بار شارژ بر اساس شرایط بین 10 تا 25 دقیقه پرواز می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت آمریکایی « هاور سورف » که دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا است موتور سیکلت پرنده جدیدی با نام « Hoverbike S3» ارائه کرده است که در آن از 4 پره گردان استفاده شده تا موتور سیکلت را تا ارتفاع 16 فوتی از زمین بالا ببرد و بعید است که این نمونه آزمایشی آن باشد؛ چرا که هم اکنون این موتور سیکلت از طریق اینترنت با قیمت 150 هزار دلار در حال پیش فروش شدن است.

این شرکت اعلام کرد که متقاضیان می توانند پس از هر بار شارژ بر اساس وزن و شرایط جوی، بین 10 تا 25 دقیقه با این وسیله پرواز نمایند، ژوزف سیگورا رئیس شرکت هاور سورف گفت: این موتور سیکلت هوایی دارای پروتکل های امنیتی بوده که از جمله آنها استفاده از یک سیستم رایانه ای برای کنترل هر چه بهتر و حسگرهای لیزری برای کشف و جلوگیری از ایرادات احتمالی در آن است.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه (NBC) افزود: پرواز با چنین وسیله ای تاکنون تجربه نشده است؛ اما به محض ارتفاع گرفتن آن، مسافر لذتی بی‌مانند را تجربه خواهد کرد.

کد خبر: 977113

وب گردی

وب گردی