ترجمه  در حوزه علوم انسانی اهمیت ویژه ای دارد

آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی صبح امروز (دوشنبه) در تالار فردوسی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی صبح امروز (دوشنبه) در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و علیرضا مختار پور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور حضور دارند.

دکتر عیسی علیزاده در ابتدای این نشست گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های جهاد دانشگاهی این است که در راستای تألیف کتب و نشریات، اقدامات بسیاری انجام شده است.

وی ادامه داد: جشنواره کتاب سال دانشجویی با فاصله کمی از هفته کتاب برگزار می شود و این برنامه را سیاست‌گذاری کرده که رویکرد آمار در حوزه فنی و کیفی پیشرفت چشمگیری داشته است. بعد از تألیف باید از کتاب ها حمایت شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: ما در سال های اخیر به حوزه ترجمه نیز پرداخته ایم که در حوزه علوم انسانی می تواند مورد توجه قرار گیرد. در پایان لازم است از تمامی نهاد ها و حمایت دکتر طیبی تشکر کنم.

انتهای پیام /

کد خبر: 977148

وب گردی

وب گردی