شورابی:  برنامه های ما در 16 آذر سیاسی خواهد بود

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 16 آذر، برنامه‌ای سیاسی است و شاید یکی، دو استندآپ کمدی سیاسی در روز دانشجو برگزار شود.

وحید شورابی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های بسیج دانشجویی برای گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در دانشگاه ها را معمولا بسیج کارکنان برگزار می کند و محوریت کارها بر عهده آنهاست. بچه های ما درگیر 16 آذر هستند و بسیج کارکنان، برنامه های هفته بسیج را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: در حال هماهنگی برای انجام کارها جهت گرامیداشت روز 16 آذر هستیم. فکر می کنم تا هفتم یا هشتم آذر، برنامه ها قطعی و نهایی شود. بچه ها در حال رایزنی و هماهنگی کارها هستند.

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو گفت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. البته ما ستاد هستیم و برنامه برگزار نمی کنیم؛ برنامه را دفاتر بسیج برگزار می کنند و خودشان هم برنامه ریزی ها را انجام می دهند. اگر در جایی نیاز به کمک داشته باشند، ما به آنها کمک می کنیم. در واقع ما فقط نقش حمایتی و کمک کننده را داریم.

شورابی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه و متفاوتی نسبت به سال های گذشته نداریم، به هر حال 16 آذر، یک برنامه سیاسی است. شاید یکی، دو استندآپ کمدی سیاسی برگزار شود. بچه ها در حال پیگیری این کار هستند و باید ببینیم به کجا می رسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977155

وب گردی

وب گردی