ورود زیست‌فناوری به صنایع آرایشی و بهداشتی خروج ارز از کشور را کاهش می‌دهد

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، گفت: با ورود زیست فناوری به صنایع آرایشی و بهداشتی، میزان ارزبری کشور کاهش می یابد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت آریان کیمیا تک، گفت: زیست فناوری می تواند با ورود به حوزه صنایع آرایشی و بهداشتی، کاهش ارزبری و کاهش واردات را برای کشور به ارمغان آورد.
وی افزود: ستاد تلاش می کند در این عرصه نیز ورود کند تا از توانمندی زیست فناوری در صنعت پرکاربرد آرایشی و بهداشتی استفاده شود.
به گفته قانعی، زیست فناوری توانایی بالایی برای ورود به صنایع مختلف و موجود در کشور دارد که امیدواریم هر چه زودتر زیست فناوری به جایگاه اصلی خود برسد.
شرکت آریان کیمیا تک در سال ۲۰۰۳ با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس شد. عمده فعالیت شرکت آریان کیمیا تک تولید، فروش و توزیع محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین محصولات آرایشی است.کیفیت محصولات تولید شده در این شرکت، در حد استاندارد های جهانی است. کسب استاندارد های بین المللی مانند GMP تنها نمونه هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت آریان کیمیا تک است.
این شرکت به عنوان برترین تأمین کننده دانش محور محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977174

وب گردی

وب گردی