جزئیات برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان شاهد و ایثارگر

بخشنامه دستورالعمل برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه دستورالعمل برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از سوی دکتر عباسعلی رستمی سرپرست مدیریت قرآن و عترت و دکتر حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

در این بخشنامه تأکید شده برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان شاهد و ایثارگر ازجمله برنامه هایی است که در ترویج و گسترش آموزه های دینی و قرآنی در دانشگاه ها جهت فراهم کردن بستری به منظور انس بیش از پیش دانشجویان با کلام وحی، مفاهیم تعالی بخش آن، نشر فضای معنوی قرآن و عترت و سیره ائمه اطهار (ع) همواره مورد اهتمام حوزه فرهنگ اسلامی به ویژه مدیران و مسئولان بوده است. بر این اساس دستورالعمل اجرایی حاضر تدوین شده تا گامی موثر در جهت اعتلای فرهنگ غنی قرآنی باشد.

براساس بندهای این بخشنامه، ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و ادبیات دینی در واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی کشور، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی با قرآن و عترت، تقویت و توسعه فضای معنوی در اندیشه دانشجویان شاهد و ایثارگر و... ازجمله اهداف برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

انتخاب شرکت کنندگان از بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجوی فعال بودن داوطلب در زمان شرکت در مسابقه و شرکت هر داوطلب تنها در یک رشته از بخش های کتبی و شفاهی از شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه است.

در این بخشنامه آمده است: زمان ثبت نام دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز 28 آبان ماه است و ستادهای امور شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز دانشگاهی مجری ثبت نام از دانشجویان واجد شرایط هستند. زمان برگزاری مسابقات شفاهی همزمان با مسابقات سراسری آموزشی قرآن و عترت است و مسابقات کتبی 28 آذرماه است.

گفتنی است این مسابقات توسط ستادهای شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز با هماهنگی و همکاری کانون قرآن و عترت واحد / مرکز دانشگاهی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977194

وب گردی

وب گردی