ورزش دانشگاهی، ابزار فرهنگی و دیپلماسی برای کشورهاست

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: مأموریت ما در ورزش قهرمانی توسعه ورزش قهرمانی مخصوصا رشته های دانشگاهی در فیزو و یونیورساد است. راهبرد ما بهبود ما در المپیاد های ورزشی است. ورزش یکی از ابزارهای قوی دیپلماسی و فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست مدیران تربیت‌بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه ۲۸ آبان‌ماه در باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کمال جوانمرد، مدیرکل تربیت‌بدنی این دانشگاه و به منظور هماهنگی برای برگزاری رقابت‌های دانشجویی برگزار شد.

قرار است این رقابت‌ها در رشته‌های شنا، فوتسال، هندبال، فوتبال، بسکتبال، والیبال، شطرنج و دو و میدانی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر به‌صورت سراسری در ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

در این نشست کلانتری انجمن فوتبال، طاهره مبری انجمن هندبال، گل محمدی رییس انجمن بسکتبال، دانه کار انجمن شنا، قاسمعلی پور انجمن شطرنج، تبریزی یگانه مسئول تربیت بدنی واحد بندرعباس و دیگر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

در جریان جلسه مدیران تربیت بدنی واحد ها و انجمن های ورزشی نکات لازم را یادآور شدند و همچنین دکتر جوانمرد برای افراد حاضر در جلسه صحبت کرد.

دکتر جوانمرد در نشست مدیران تربیت بدنی در مورد مسابقات همگانی گفت: در خصوص برگزاری مسابقات دانشجویی گفت: در سال 97 در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی تا الان نزدیک به 297 رویداد ورزشی داشته ایم و 34 هزار و 956 در برگرفته از کارمند، دانشجو و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد های همگانی شرکت کردند که این آمار خوبی نیست. خروجی آمارها تا آبان است؛ اما مطلوب و زیبنده دانشگاه آزاد نیست.

وی افزود: مأموریت‌مان در ورزش قهرمانی توسعه ورزش قهرمانی مخصوصا رشته های دانشگاهی در فیزو و یونیورساد است. هدف‌مان این است مسابقات دانشگاهی را متنوع تر کنیم و راهبرد ما بهبود ما در المپیاد های ورزشی است. ورزش یکی از ابزارهای قوی دیپلماسی و فرهنگ سازی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977201

وب گردی

وب گردی