چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت واحد بندرانزلی برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بندرانزلی، مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره از مسابقات قرآن و عترت دربخش شفاهی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد و در پایان مرحله شفاهی نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

در رشته ترتیل خواهران در بخش دانشجویان، مهدیه متقی نفر اول، مطهره حسین قلی زاده نفر دوم وآیدا عبداللهی نفر سوم شدند؛ در رشته ترتیل بخش کارکنان خانم‌ها مهدیه وارسته و منیره زرچی به ترتیب به جایگاه اول و دوم رسیدند.

در رشته تحقیق بخش کارکنان خانم لیلا حقدوست مقدم نفر اول و سیده ماهرخ میرقربانی به مقام دوم دست یافت و در رشته ترتیل خواهران در بخش استادان خدیجه اسماعیلی روشن برگزیده شد.

فروزان رمضان خواه و صغری خورشیدی داوران بخش خواهران این دوره از مسابقات بودند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء برادران در بخش دانشجویان روح الله کاظمی و در حفظ ۵ جزء روح الله حقدوست به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و در رشته ترتیل برادران در بخش دانشجویان نیز مصطفی احتشامی اول شد ، در رشته تحقیق برادران در بخش دانشجویان نیز رضا صادقی خمامی، حسین ساعدی شهرستانی و مرتضی صفرپور به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته اذان برادران و در بخش دانشجویان کورش جباری اول و مصطفی احتشامی در جایگاه دوم قرار گرفتند، در رشته ترتیل برادران و در بخش کارکنان حمید رضا فریدی ، علی ساکت محجوب و بهروز نیک انجام نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

عبدالعظیم فروتن و سجاد فلیحی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم رشته تحقیق برادران در بخش کارکنان معرفی شدند.

در رشته تحقیق برادران و در بخش استادان محمدرضا صفری به عنوان نفر برگزیده معرفی شدند.

مجید ابراهیمیان وجعفر فردی نیز داوری بخش برادران را بر عهده داشتند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود 3000 دانشجو و 91 عضو هیأت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977225

وب گردی

وب گردی