نشست مشترک سه فراکسیون سیاسی درباره تحریم‌ها و احیای کارت سوخت

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین در نشست امروز مشترک سه فراکسیون سیاسی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای جلسه مشترک امروز سه فراکسیون سیاسی مجلس با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، اظهار داشت: تحولات منطقه ای و مسئله فلسطین و همچنین تحرکات برخی کشورها از جمله مباحثی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد.

وی احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین را از دیگر مباحث مطروحه در نشست امروز خواند و افزود: همچنین در ادامه جلسه اینکه مجلس در این شرایط فعلی باید چه اولویت هایی را در نظر بگیرد مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین غلامعلی جعفرزاده عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در این رابطه عنوان کرد: در این جلسه مشکلات کشور که امروز با آن مواجه هستیم همچون مسئله تحریم ها مورد بحث و همگرایی قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری این نشست موجبات همگرایی بین قوا و نمایندگان را فراهم می‌کند چرا که در اینگونه نشست‌ها مباحثی مطرح می شود که امکان طرح آنها در جلسات غیرعلنی مجلس هم وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977230

وب گردی

وب گردی