برنامه های واحد علوم تحقیقات به مناسبت هفته بسیج اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برنامه های فرهنگی و هنری این واحد را در هفته بسیج تشریح کرد.

حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی هنری این واحد دانشگاهی در هفته بسیج اظهار داشت: درآستانه هفته بسیج، بسیج کارکنان، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات فعال شده اند و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: اولین برنامه ای در نظر گرفته ایم، نشست تخصصی با موضوع وظایف بسیج در زمان حال خواهد بود که تمامی نیروهای متخصص بسیجی در این نشست حضور خواهند یافت.

ذاکر ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این هفته انجام خواهد شد، حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان های ایشان است؛ همچنین بازدید از آسایشگاه جانبازان و اکران فیلم «تنگه ابوغریب» دیگر برنامه های واحد علوم تحقیقات در این هفته خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، تجدید عهد و غباررویی مزار شهدای گمنام را از جمله برنامه های این واحد در هفته بسیج دانست.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های واحد علوم و تحقیقات در روز دانشجو عنوان کرد: در 16 آذرماه و همزمان با روز دانشجو، بازارچه ای تحت عنوان دستاوردهای فنی و هنری دانشجویان در این واحد برگزار خواهد شد؛ همچنین همایشی به مناسبت این روز از سوی تشکل های دانشجویی واحد علوم تحقیقات ترتیب داده شده است.

ذاکر در پایان گفت: دورهمی دخترانه ای که ویژه بانوان محترم هست، 16 آذر ماه در واحد علوم تحقیقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977248

وب گردی

وب گردی