دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان مسابقات اسکواش می شود

سرمربی تیم اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی وعده قهرمانی داده ایم و 99.9 درصد قهرمان مسابقات خواهیم شد. تمام تلاشمان را برای رسیدن به هدفمان به کار خواهیم گرفت.

سحرفولادوند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص برنامه مسابقات تیم گفت: زمان دقیق برگزاری مسابقات هنوز مشخص نیست و طبق آخرین اخباری که داریم تا پایان هفته مراسم قرعه کشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان لیگ هنوز اسامی تیم‌های حاضر در مسابقات را به ما اعلام نکرده است؛ اما زمان شرکت تیم ها برای ثبت نام در مسابقات به پایان رسیده و تیم‌ها مشخص شده اند.

فولادوند ادامه داد: ما در دسته یک و جام حذفی شرکت نکرده ایم و تنها در لیگ برتر حاضر خواهیم شد. به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی وعده قهرمانی داده ایم و 99.9 درصد قهرمان مسابقات خواهیم شد. تمام تلاشمان را برای رسیدن به هدفمان به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بازیکنان ما ملی پوش بوده و زیر 21 سال سن دارند، یک بازیکن دانشجوی دانشگاه سراسری هم داریم که با همین نفرات در مسابقات لیگ شرکت می کنیم.

فولادوند تصریح کرد: ورزشکاران به صورت انفرادی تمریناتشان را پشت سر می گذارند و برای حضور در مسابقات آماده می شوند. از طرفی هم ملی پوشان که در اردو بوده اند آمادگی بالایی برای بازی ها دارند.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محیط بازی اسکواش را دارد که در ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. در این تیم آرزو سادات موسوی‌زاده، آیلی نیری، هلیا استیلی، نیکی شمیرانی و فائزه بامروت حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977276

وب گردی

وب گردی