مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد مشخص شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون 3 هزار و 339 نفر در فرخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روتبط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت حضور اساتید در روند توسعه علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان جذب 97 در نظر دارد نسبت به جذب حدود 1000 نفر از نخبگان علمی در 3200 رشته مختلف که 620 مورد آن مربوط به گروه پزشکی است، اقدام کند.

دکتر رهایی به بیان اینکه تاکنون حدود 2696 نفر در رشته های غیرپزشکی و 643 نفر در رشته های پزشکی در فراخوان جذب هیات علمی ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 1751 نفر مرد و 1588 نفر زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در فراخوان سی ام آبان ماه پایان می یابد، گفت: پس از ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات و بازبینی نهایی صرفاً برای ثبت نام کنندگان و فقط برای یک بار از اول آذرماه به مدت 5 روز فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام داوطلبان علاقمند در صورت تمایل در یک روز باقیمانده به مهلت ثبت نام، می توانند با ورود به سایت جذب به آدرسhttps://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و انتقال اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977283

وب گردی

وب گردی