بیش از یک سوم نخبگان علمی تهران، متعلق به منطقه 6 است

مدیر منطقه 6 تهران گفت: امروز آینده کشور موشک و نفت و مس نیست. سرمایه این کشور دل و مغزهای نخبه ها و برترین های علمی است؛ فردا باید این کشور را اداره کنید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد جهانی و رتبه های برتر کنکور با حضور مسئولان آموزش و پرورش در سالن همایش دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جواد نظریان مدیر منطقه ۶ آموزش و پرورش گفت: میلاد پیامبر رحمت و اخلاق را تبریک می گویم و امیدوارم همه ما مراممان مثل حضرت محمد(ص) باشد.

وی افزود: از دانش آموزان و اولیای گرانقدر تشکر می کنم که کنار فرزندانشان بودند. از تلاش های همه مدیران و استادانی که باعث این افتخار شدند نیز باید تقدیر کرد.

مدیر منطقه 6 تصریح کرد: بعضی از مناطق ما ۱۰۰ هزار دانشجو‌ دارد و‌ از لحاظ علمی حرف اول را می زنیم. ۳۵ درصد مدال های المپیاد علمی متعلق به منطقه ۶ است.

او ادامه داد: سال ۹۸ رتبه های تک رقمی بیشتر می شود و در راه مدال ‌آوری باید افتخارات افزایش یابد. همه باید تلاش کنیم امروز آینده کشور موشک، نفت و مس نیست. سرمایه این کشور دل و مغزهای نخبه ها برترین های علمی است فردا باید این کشور را اداره کنید.

انتهای پیام /

کد خبر: 977293

وب گردی

وب گردی