یکانی: شورای فرهنگی واحد ارومیه برای مراسم روز دانشجو، نگاه حزبی ندارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه گفت: نگاه دانشگاه ما و همچنین شورای فرهنگی به هیچ وجه حزبی نیست. به دنبال آن هستیم که دانشجویان در کنار این که سیاسی هستند، ابزار دست احزاب نشوند.

سید کاظم یکانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی و هنری واحد ارومیه در هفته بسیج اظهار داشت: برنامه ای که برای هفته بسیج تدارک دیده شده، تجمع دانشجویان بسیجی سراسر استان ارومیه است.

وی افزود: کلیه دانشجویان بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی در محلی که تدارک دیده شده است جمع می شوند که فرمانده بسیج دانشجویی و همچنین فرمانده سپاه استان از میهمانان ویژه این برنامه هستند.

یکانی ادامه داد: برنامه دیگری برای بسیج کارکنان و استادان تدارک دیده شده است که شامل جلسات کارگاهی تحت عنوان نقش استادان مومن انقلابی در دانشگاه هاست که با حضور آقای دکتر رضاییان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد ارومیه با اشاره به برنامه های این واحد در روز دانشجو گفت: در روز دانشجو کلیه تشکل های دانشجویی واحد ارومیه، به وسیله فضای وحدت آفرین موجود در دانشگاه، برنامه های متنوعی را در نظر گرفته اند که می توان به تجلیل از دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی اشاره کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا خط قرمزهای سیاسی برای دعوت از سخنرانان مراسم 16 آذرماه در نظر گرفته می شود یا خیر گفت: نگاه دانشگاه ما و همچنین شورای فرهنگی به هیچ وجه حزبی نیست. به دنبال آن هستیم که دانشجویان در کنار این که سیاسی هستند، ابزار دست احزاب نشوند.

یکانی در پایان اذعان داشت: دانشگاه باید به خودی خود حرف برای گفتن داشته باشد و این که ابزار دست احزاب باشد به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ خط کش های دانشگاه ما اصولگرا و اصلاح طلب بودن نیست بلکه مهم ترین خط قرمز، انقلابی و ضد انقلابی بودن است. کسی که بر محور ارزش های انقلاب قدم بردارد مورد استقبال واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977323

وب گردی

وب گردی