رتبه سوم ورزش مناطق تهران، در اختیار منطقه 6 است

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد جهانی و رتبه های برتر کنکور با حضور مسئولان آموزش و پرورش در سالن همایش دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد جهانی و رتبه های برتر کنکور با حضور مسئولان آموزش و پرورش در سالن همایش دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

سید احمدرضا خضری مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تهران در این مراسم گفت: میلاد با سعادت حضر رسول اکرم را پیشاپیش تبریک عرض می کنم و تبریک ویژه ای به مربیان و معلمان و مسوولان و دانش آموزان به خاطر این افتخار می گویم.

او افزود: عامل اصلی گردهمایی و بهره بردای سرمایه انسانی است این سرمایه انسانی نباشد نمی توان تمدن را ایجاد کرد. حتی قرآن اگر در دست انسان آگاه نباشد آدم را به جای اشتباه می برد.

خضری ادمه داد: حتی انسان فکور و عاقل ممکن است گمراه شود و ارسطو، افلاطون امام صادق هم از دل همین دانس آموزان بودند دانش آموزان خواجه نظام و مولوی می شوند و باید به این نفرات افتخار کنیم.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: ه خودمان می بالیم که چنین دانش آموزانی در همسایگی ما قرار دارند و کسانی که این افتخار را خلق کردند دانشگاه تهران به عنوان میراثدار تاریخ ایران آغوش باز دارد تا به تحصیل در این دانشگاه تحصیل کنید پس به دانش آموزان ما به عنوان سرما‌یه های معنوی ملی نگاه کنید که یک نماینده مجلس بگوید آموزش و پرورش چاله هدر دهنده بودجه است شما با این افتخار آفرینی ها به انتقاد ها پاسخ می دهید.

او ادامه داد: رتبه سوم ورزش مناطق تهران مربوط به منطقه 6 است.

انتهای پیام /

کد خبر: 977328

وب گردی

وب گردی