مشکلات پیش‌رو را با تفکر و باور بسیجی می‌توانیم حل کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: کشور ما به پشتوانه شجره طیبه بسیج در مقابل دشمنان ایستاد و انقلاب به مسیر خود ادامه داد و نتیجه آن شد که ما امروز به اینجا برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان97) گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که کشور ما به پشتوانه آن توانست در مقابل تمام قدرت‌هایی که تصمیم داشتند و اراده کرده بودند که انقلاب ما را زمین‌گیر کنند و روند گذشته ادامه پیدا کند بایستد و انقلاب با قدرت ادامه پیدا کرد و توانستیم به اینجا برسیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من بر این باور هستم که برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه‌ایم همان باور و اعتقاد را نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاک‌مان با تمام وجودشان در صحنه بودند.

وی ادامه داد: همه بدون در نظر گرفتن منافع و منافع شخصی در صحنه بودند که بتوانند انقلاب را حفظ کنند، کارگر، کشاورز، کارمند و ... کار و زندگی‌اش را تعطیل می‌کرد و برای دفاع از آب و خاکش در جبهه‌ها حاضر می‌شد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: هر زمان مردم و کشور به این باور برسند که بخاطر حفظ ارزش‌ها با تمام وجودشان در صحنه باشند قطع و یقین ما همه مشکلات را خواهیم توانست حل کنیم کافی است که این باور در ما بوجود بیاید و بر این باور بمانیم که با بسیج و با حضور باور و اعتقادمان خواهیم توانست مشکلات پیش رویمان را حل کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این هفته، هفته وحدت و هفته بسیج با هم همزمان شده ما همه با هم برادریم و اگر باور کنیم برادریم و با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را با روحیه برادری و همکاری و همدلی خواهیم توانست حل کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در این هفته هم در قبال نگاه وحدتی که باید داشته باشیم و بسیجی که برای حل مشکلات است بتوانیم پاسخگوی گرفتاری‌هایی باشیم که امروز مردم ما با آن مواجه هستند و انشاءالله خدا با راه و رهنمودهایی که در مقابل ما قرار داده خواهیم توانست با قدرت از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977351

وب گردی

وب گردی