ولایتی: تحقق هدف 1404، به ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد وابسته است

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعید نیست در آینده نه چندان دور، حرف اول را بزنیم که دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب اول دانشجویان باشد. تمام این موارد به ارتقای کیفیت دانشگاه آزاد منوط است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم گرامیداشت پدر حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس هیأت امنای، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر علی‌اکبر ولایتی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق اهداف سند چشم اندار 1404 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی با امکانات وسیع است که هزینه آن توسط مردم تأمین می شود. پایه گذار دانشگاه، حضرت امام خمینی (ره) بود و ادامه دهنده این راه هم مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هدف این است که اگر کسی در کشور مایل به تحصیلات عالیه است، از این موضوع محروم نماند. به لحاظ کمی، توسعه پیدا کرده و به لحاظه کیفی ارتقا پیدا کند. یکی از رسالت های مجموعه جدیدی که با همتی جدی تر، مخصوصا در دوره مدیریت دکتر طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) پیگیری می شود، همین موضوع است و منتظر هستیم در زمینه تحصیلات عالیه ارتقای کیفیت صورت بگیرد.

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بعید نیست در آینده نه چندان دور، حرف اول را بزنیم که دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب اول دانشجویان باشد. تمام این موارد به ارتقای کیفیت دانشگاه آزاد منوط است که ان‌شاءالله همه در این جهت کار و تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977376

وب گردی

وب گردی