گفتمان مشترک بین دانشمندان و صنایع در نشست استپ 2018

شرکت کنندگان در چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی، علاوه بر بررسی چالش‌های پیرامون مسئله آب، سلامت و انرژی، به بحث و گفت‌و‌گو درباره گفتمان مشترک دانشمندان با صنایع مورد نظر می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز‌، تعامل بین دانشمندان و صنایع در جهان اسلام یکی از عناوین مهم استپ 2018 در دانشگاه سلطان قابوس خواهد بود.

چالش­ های کنونی، شکاف­ های اساسی در توسعه علم و فناوری در کشورهای اسلامی، به اشتراک­ گذاری تجربه ­های موفقیت­ آمیز و دستاوردهای برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) و همچنین گفتمان مشترک بین دانشمندان و صنایع در نشست استپ آذرماه به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

رسول دیناروند؛ دبیر اجرایی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز،اظهار داشت: جلسات و پنل­ های مختلف گفت‌و‌گو­ در این دوره از نشست استپ برگزار خواهد شد که ویژگی مهم همگی آن­ ها، حضور سرمایه­ گذاران و دانشمندان جوانی است که به دنبال سرمایه جهت عملی­ کردن ایده­ های خود هستند.

وی همچنین افزود: هدف از نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP)، گسترش هر چه بیشتر همکاری­ ها بین دانشمندان، سرمایه­ گذاران، صنایع و همچنین شرکت ­های استارت‌آپ در جهت توسعه بهینه کشورهای اسلامی است.

پروفسور جکینگ، پروفسور سامی ارول­گلنبه و پروفسور محمدامین شکراللهی، برگزیدگان سال 2015 و 2017 جایزه مصطفی(ص)، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) شرکت خواهند کرد که به مدت چهار روز در دانشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977385

وب گردی

وب گردی