شتاب‌دهنده‌های تولید مواد زیستی آرایشی و بهداشتی شکل می‌گیرد

تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و شرکت آریان کیمیا تک با هدف مشارکت طرفین برای کمک به رشد و توسعه زیست فناوری از طریق راه اندازی شتاب دهنده خصوصی در حوزه تولید مواد اولیه و فرآورده های نهایی محصولات زیست فناوری آرایشی، بهداشتی، دارویی، بیولوژیک و دریایی، منعقد شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی در جلسه امضای تفاهم نامه رشد و توسعه زیست فناوری از طریق راه اندازی شتاب دهنده خصوصی در حوزه تولید مواد اولیه و فرآورده های نهایی محصولات زیست فناوری آرایشی، بهداشتی، دارویی، بیولوژیک و دریایی، گفت: وظیفه ستاد توسعه زیست فناوری نهادینه کردن دانش است تا صنعت عقب نماند و وابستگی کمتر شود. همچنین ستاد رویداد هایی را برگزار می کند تا مشکل صنعت در آن مطرح و راه حل هایی برای آن در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: تمام ظرفیت تحقیقی که در ستاد در نظر گرفته ایم باید متناسب با صنعت باشد و ما باید ظرفیت پژوهشی صنعت را تقویت کنیم.
شرکت آریان کیمیا تک، به عنوان یکی از بهترین تأمین کننده های دانش محور محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه شناخته می شود. عمده فعالیت شرکت آریان کیمیا تک، تولید، فروش و توزیع محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین محصولات آرایشی است. کیفیت محصولات تولید شده در سطح استانداردهای جهانی است و از سوی شرکت کال اند کو آلمان، فرانسه و سوئیس با استفاده از مواد اولیه توصیه شده آن شرکت از آلمان، فرانسه و سوئیس در مدرن ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در ایران متولد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977388

وب گردی

وب گردی