تدوین تکنولوژی و تولید انواع ابزارهای درون چاهی توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

یک شرکت دانش بنیان داخلی فعالیت خود را از سال 74 در زمینه تولید ابزارهای درون چاهی آغاز کرده و در این سالها، موفق به تدوین تکنولوژی و تولید انواع ابزارهای مورد استفاده در صنعت حفاری شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت داخلی با تکیه به تجارب کسب شده در زمینه تولید ابزارهای درون چاهی، موفق به تدوین تکنولوژی و تولید انواع ابزارهای درون چاهی اعم از ابزارهای آسیابی Mills و انواع Stabilizer و Hole Opener مطابق استانداردهای بین المللی، علاوه بر تأمین انواع ابزارهای گوناگون مانده یابی fishing Tools ,Jar و موتورهای درون چاهی Down-hole Motors شده است.
به گفته محمود تبریزی، مدیر عامل شرکت سیلندر سازی تهران(CST)، این شرکت به عنوان تنها سازنده ایرانی دارای گواهینامه ISO 9001:2008 از سال 83 در زمینه تجهیزات درون چاهی از طریق موسسه DNV، اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت محصولات خود را جلب کرده است.
وی افزود: از جمله محصولات تولیدی شرکت، می توان به طراحی و تولید چال تراش که به منظور حفر چاه با قطر زیاد و یا افزایش قطر یک چاه موجود در استرینگ حفاری استفاده می شود، اشاره کرد. این ابزار معمولا بعد از اتصالات مته به آن متصل می گردد و پایدار کننده هایی را در بالا و یا پایین آن در حفاری های عمودی قرار می دهند. دیوار تراش محصول دیگر شرکت است که این ابزار نیز در دو نوع غلطکی Roller)) و هیدرولیکی (Hydraulic) با تیغه طراحی شده است. پایدارکننده محصول دیگر ما است که از این ابزار نیز به منظور افزایش پایداری و بهینه کردن عملکرد در استرینگ حفاری استفاده می شود.
ابزارهای آسیابی و ابزارهای مانده یابی از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است که این ابزار در سایزهای مختلف طراحی شده و مورد استفاده صنعت حفاری قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977395

وب گردی

وب گردی