بازاریابی اینترنتی چراغ روشن مسیر توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نشست آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، بدون تردید راه‌حل مشکلات اقتصادی در عصر حاضر، استفاده از ظرفیت تجارت الکترونیک است، به همین منظور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نشست "آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با دیجیتال مارکتینگ در توسعه محصولات دانش‌بنیان" به‌منظور آشنایی با ابزارهای پرقدرت دیجیتال در محل معاونت علمی برگزار خواهد شد.

آماده‌سازی بنگاه و پیش‌فرض‌های ورود به دیجیتال مارکتینگ، شناسایی بازارهای جدید و دستیابی به آن‌ها از طریق بازاریابی دیجیتال، آشنایی با ابزارهای پرقدرت دیجیتال مارکتینگ و شناسایی و رصد رفتار رقبای منطقه‌ای و جهانی و درنهایت بازاریابی محتوایی و تاکتیک‌های آن از محورهای اصلی نشست آشنایی با دیجیتال مارکتینگ است که می‌توان به آن اشاره کرد.


در ابتدای این نشست روح‌الله استیری مدیرکل دفتر توسعه کسب‌وکار بین‌الملل معاونت علمی؛ در خصوص فعالیت‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری،توضیحاتی ارائه میدهد و همچنین در خصوص موضوع مبانی دیجیتال، مارکتینگ در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان؛ از سوی متخصصان این بخش آموزش داده خواهد شد.


بر اساس این گزارش نشست آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در تاریخ 30 آبان ماه سال جاری در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ساعت 10 الی 13 با حضور متخصصان و کارشناسان این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977398

وب گردی

وب گردی