سنقری: بسیج اقدامات زیر بنایی خاصی در دانشگاه آزاد انجام داده است

دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما گفت: بسیج توانسه است در دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات زیربنایی خاصی را سامان دهی کند که در این راستا می توان به برگزاری اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی اشاره کرد.

فاضل سنقری دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های این سازمان در هفته بسیج اظهار داشت: راس اقداماتی که شورای عالی فرهنگی انجام داده است، تلاش کرده است که نسبت به ساماندهی وضعیت حضور فعال تشکل ها به ویژه بسیج در دانشگاه و سازمان سما اقدامات موثری را انجام دهد.

وی افزود: به طور کلی بسیج توانسه است در دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات زیربنایی خاصی را سامان دهی کند که در این راستا می توان به برگزاری اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی اشاره کرد. در آستانه هفته بسیج نیز این برنامه به شکل متنوع تری ادامه خواهد داشت بعد از جمع بندی نهایی به عموم مردم اعلام خواهیم کرد.

سنقری درباره وجود خط قرمز سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در عملکرد دکتر ولایتی، یک خط اعتدال مبتنی بر خط و مشی مقام معظم رهبری وجود دارد که این روش همچنان در عملکرد وی حاکم است.

دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما تاکید کرد: دکتر ولایتی تلاش کرده است که تمام اقشار سیاسی دانشجویی را در تشکل های مختلف پشتیبانی کند که این اقدام وی همواره مورد حمایت نهادهای مختلف از جمله بسیج نیز بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی گروه ها و تشکل های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی از رونق و امکانات خوبی برخوردارند که این نشان دهنده بلوغ فکری دانشجویان دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977417

وب گردی

وب گردی