نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پرچم دار ازدواج جوانان در دانشگاههاست

نشست خبری حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه در واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز هاشمی پور بیان کرد: تنها نهادی که پرچم ازدواج جوانان را بالا برد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههاست و این کار باعث شد طیف وسیعی از جوانان موفق به ازدواج شوند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: میزان طلاق ازدواج های دانشجویی 12 درصد از همه ازدواجها کمتر است و این به علت برگزاری کارگاهها و کلاسهای مشاوره و استفاده از اساتید برجسته می باشد که کاهش چشمگیری در میزان طلاق داشته است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری گفت: با توجه به اینکه بحث ازدواج دغدغه اصلی همه جوانان می باشد مسئولین باید کمک کنند تا جوانان بتوانند با کمترین مشکل، زندگی مشترک خود را شروع کند.

وی گفت: با توجه به مشکلات بوجود آمده برای جوانان که باعث بالا رفتن سن ازدواج در جوانان شده و ازدواج از اولویت اول جوانان خارج شده و همه اینها به علت مشکل بیکاری جوانان می باشد ما اگر بتوانیم شرایط ازدواج ساده را آنها فراهم کنیم و باعث پایین آمدن سن ازدواج می شود.

هاشمی پور گفت: بیست ودومین دوره ازدواج دانشجویی به نام "همسفر تا بهشت" به صورت سفر سه روزه به مشهد مقدس و با شرکت در کارگاه تخصصی خانواده برگزار می گردد، زمان ثبت نام در ازدواج دانشجویی از 29 آبان ماه لغایت 30 دی ماه و از طریق سایت ازدواج دانشجویی انجام می پذیرد.

کد خبر: 977435

وب گردی

وب گردی