طرح راه اندازی ۴۰ واحد دانشگاهی مادران، در هیات رئیسه دانشگاه آزاد به تصویب رسید

طرح جامع راه اندازی واحدهای دانشگاهی مادران در هیات رئیسه دانشگاه آزاد به تصویب رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی ۴۰ واحد دانشگاهی برای تحصیل مادران در دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه امروز هیأت رئیسه دانشگاه به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.

در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد مصوب شد که ۴۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی شرایط را برای راه‌اندازی و حمایت از واحدهای دانشگاهی حامی مادران ایجاد کنند.

هدف از راه‌اندازی واحدهای دانشگاهی حامی مادران در دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از خانواده، ایجاد فرصت تحصیلات عالی برای مادران ایران اسلامی، در راستای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

واحدهای دانشگاهی حامی مادران در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با شرایط و تمایلات و درخواست‌های مادران راه‌اندازی و رشته‌های کاربردی در این واحدها ایجاد خواهد شد.

در این واحدهای دانشگاهی علاوه بر کلاس‌های درس، مهدکودک، دفتر مشاوره و سایر خدمات رفاهی موردنیاز مادران در حال تحصیل فعال خواهد بود.

دکتر محمدمهدی طهرانچی در اولین روزهای ریاست خود در دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی مجتمع‌های دانشگاهی حامی مادران را یکی از برنامه‌های کاری خود اعلام کرده بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۹ شهریورماه و در مراسم افتتاح مجتمع دانشگاهی علوم انسانی ولیعصر (عج) واحد تهران جنوب، با اشاره به اینکه اولین مجتمع مادران در شهرری راه‌اندازی خواهد شد، تأکید داشت که تأسیس مجتمع مادران و الزامات آن در تمام استان‌ها پیگیری خواهد شد و از این به بعد در دانشگاه آزاد اسلامی مادر بودن مانع درس خواندن نخواهد بود.

لازم به ذکر است که اولین واحد دانشگاهی حامی مادران در ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در واحد یادگار امام (ره) راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977454

وب گردی

وب گردی