جزئیات دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی در علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی توسط این دانشگاه گفت: این دوره های مهارتی منجر به گواهینامه های معتبر بین المللی می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید ناصر استاد اظهار کرد: دوره های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی دوره های مهارتی هستند و برای کسانی که پزشک هستند و یا تخصص و یا داروساز هستند. این دوره ها از سوی یک شرکت خارجی ارائه می شود که آن شرکت نماینده بسیاری از مراکز معتبر بین المللی در زمینه ارائه مهارت ها هستند.

وی افزود: در حال حاضر دوره های «مهارت های کسب و کار»، «مراقبت های بهداشتی و اجتماعی» و «سلامت و ایمنی» از جمله دوره هایی هستند که به صورت بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در ایران برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی تاکید کرد: این دوره ها منجر به مدرک نمی شود و رشته های مهارتی است. افراد گواهینامه های بین المللی دریافت می کنند و در صورتی که مایل باشند در خارج از کشور در زمینه ای خاص فعالیت کنند می توانند این گواهینامه ها را ارائه دهند چرا که کاملا معتبر است.

وی یادآور شد: همچنین در این دوره ها، دوره هایی نیز برای یادگیری در نظر گرفته شده است. دوره های یادگیری برای مسئولان فنی صنعتی و یا پزشکی مفید است و گواهینامه های منتج از این دوره ها به شرکت ها کمک می کند که بتوانند استانداردهای لازم از جمله ایزو را دریافت کنند.

استاد درباره هزینه های این دوره های بین المللی خاطرنشان کرد: هزینه های این دوره ها بر اساس پوند محاسبه می شود و ما آن را به ریال تبدیل کردیم که البته به دلیل نوسانات ارزی ممکن است تغییراتی داشته باشد چرا که هزینه این دوره ها از ارز آزاد پیروی می کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 977543

وب گردی

وب گردی