انتخابات کانون های فرهنگی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفته آخر آذر ماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بنا بر اعلام مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخابات تمامی کانون ها به صورت متمرکز، برگزار می شود.

تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می توانند با ارائه کارت دانشجویی در انتخابات شرکت کنند. ثبت نام از اعضای کانون ها در محل برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

هر دانشجو می تواند حداکثر در سه کانون عضویت و حق رای داشته باشد و در زمان رای گیری، حداکثر ۳ برگ تعرفه با ذکر نام کانون در اختیار ایشان قرار داده می شود.

ثبت نام متقاضیان عضویت شورای مرکزی کانون، بصورت حضوری و با ارائه رزومه شخصی و دو قطعه عکس پرسنلی پشت نویسی شده، در مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می شود.

با توجه به اساسنامه کانون های فرهنگی، متقاضیان شرکت در انتخابات شورای مرکزی لازم است حداقل به مدت سه ماه عضو کانون باشند.

مهلت پایان ثبت نام متقاضیان شورای مرکزی نیز ۱۴ آذر ۱۳۹۷ است.

اسامی­ کاندیداهای­ هر کانون به صورت تفکیک شده در محل برگزاری انتخابات نصب می شود. هر گونه اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی بر عهده خود متقاضیان شورای مرکزی است.

کانون های ادبی، همای رحمت(خیریه)، همگام (گردشگری)، رویش (محیط زیست)، فن آوری اطلاعات، فیلم و عکس، قرآن و عترت، نوا (موسیقی)، نمایش(تئاتر)، هلال احمر، فعالیت های جهادی، سلامت، هنرهای تجسمی، مطالعات،اندیشه و تعالی، نشریات، دلخند و صدا از کانون هایی هستند که انتخابات در آنها برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977544

وب گردی

وب گردی