جنگ بین اپل و هواوی ادامه دارد

جنگ بین اپل و هواوی برای رسیدن به رتبه دوم برترین تولید کننده موبایل همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز و به نقل از «shiftdelete.net»، جنگ بین اپل و هواوی برای رسیدن به رتبه دوم برترین تولید کننده موبایل ادامه دارد. هواوی با هدف تبدیل شدن به برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان، با افزایش فروش گوشی های تولید شده این شرکت در ماه های گذشته با عبور از اپل، خود را به رده دوم رساند.

براساس گزارش شرکت های بررسی کننده بازار گوشی های هوشمند، در سه ماه سوم سال 2018 ، هواوی به طور قطعی در رده دوم قرار گرفته است. در صدر این لیست، سامسونگ با 19 درصد قرار دارد و هواوی با 14 درصد در رده دوم قرار گرفته است.

اپل نیز با 12 درصد سهم از بازار در رتبه سوم جای گرفته است.

در ماه های جولای و سپتامبر دو شرکت «Oppo» و «Xiaomi» نیز سهم 9 درصدی از این بازار دارند.

رتبه شرکت های ، «Vivo» 8 درصد و « Lenovo » 3 درصد است. 26 درصد باقی مانده از بازار گوشی های هوشمند را نیز سایر تولید کنندگان در دست دارند.

با بررسی منطقه ای فروش گوشی های هوشمند، سامسونگ با 31 درصد از بازار، بیشترین فروش را در اروپا دارد. در اروپا هواوی با 22 در صد و اپل با 19 درصد در رده های بعدی قرار دارند. در منطقه آمریکای شمالی اپل با 39 درصد در صدر قرار دارد.

با وجود کاهش فروش، سامسونگ همچنان دارای وضعیت خوبی در بازار است. از طرف دیگر «شیائومی» با افزایش بی سابقه فروش در بازار هندوستان، در حال بالا کشیدن خود در لیست برترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977549

وب گردی

وب گردی