گمانه زنی ها در خصوص قیمت موبایل تاشو سامسونگ

برخی منابع ضمن پیش بینی قیمت بیش از 2500 دلاری برای گوشی های تاشو سامسونگ از عرضه آن به بازار در ماه مارس سال آینده میلادی خبر دادند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه اسکای نیوز، برخی منابع اعلام کردند سامسونگ گوشی موبایل تاشو خود را به زودی عرضه خواهد کرد و قیمت آن برای بسیاری از علاقمندان تعجب آور خواهد بود.

پایگاه خبری «تیک رادار» متخصص در امور فناوری تاکید کرد این شرکت کره ای هنوز برای این گوشی نامی انتخاب نکرده و احتمالاً یکی از نام های «گلکسی F»، «گلکسی X» یا «گلکسی فلکس» برای آن انتخاب می شود.

برخی پیش بینی ها بیانگر آن است که قیمت این گوشی عددی بین 1930 تا 2570 دلار آمریکا خواهد بود.

احتمالاً این گوشی در نسخه های متعدد عرضه خواهد شد که گران ترین آن 2570 دلار است و این می تواند سبب حیرت افرادی شود که قیمتی بیشتر را برای آن پیش بینی می کردند.

سامسونگ اخیراً در جریان یک کنفرانس ویژه در حضور طراحان این عرصه برای اولین بار از گوشی هوشمند خود با قابلیت تا شدن بر اساس فناوری « افینیتی فلکس» رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ تاکنون هیچ اشاره ای به زمان عرضه این گوشی به بازار و قیمت آن نکرده است اما روزنامه انگلیسی ایندپندنت به نقل از خبرگزاری یونهاب کره جنوبی اعلام کرد این گوشی در مارس سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

این دستگاه با استفاده از قابلیت تا شدن به داخل و خارج از تبلت به گوشی تلفن همراه تبدیل می شود.

پیشبینی می شود گوشی جدید سامسونگ بر اساس سیستم عامل اندروید طراحی شده باشد به ویژه آن که شرکت گوگل اعلام کرد انواع گوشی های جدید سامسونگ با سیستم عامل استفاده شده در این شرکت مطابقت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977555

وب گردی

وب گردی