سناتور دمکرات ترامپ را به دروغگویی متهم کرد

یکی از سناتورهای آمریکایی اعلام کرد «دونالد ترامپ» درمورد شواهد و مدارکی که سازمان سیا درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی، کسب کرده دروغ می گوید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سناتور دموکرات «جک رید»، گفت: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در باره شواهد و مدارکی که سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (سیا) در باره جنایت جمال خاشقجی، کسب کرده، دروغ می گوید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید ترامپ درباره اطلاعاتی که سیا به دست آورده دروغ می گوید؟ گفت: «بله. سیا به این نتیجه رسیده است که «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی با جنایت جمال خاشقجی ارتباط مستقیم دارد».

وی ادعای رسانه های آمریکایی در این خصوص را نیز تایید کرده و آن را مبتنی بر واقعیت ها و تحلیل‌ها دانست. وی تصریح کرد که پذیرفتن اینکه سیا به نتیجه ای نرسیده است، صحیح نیست.

او با اشاره به اینکه ترامپ در روابط با عربستان سعودی به منافع مالی می اندیشد، گفت: به نظر می رسد که ترامپ اسیر سعودی‌ها شده است.

ترامپ پیشتر با اشاره به اینکه سازمان سیا به اطلاعاتی مبنی بر صدور قتل خاشقجی توسط محمد بن سلمان، دست یافته است گفت که این سازمان در این باره شبهاتی دارد، اما هنوز به نتیجه قطعی دست نیافته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 977574

وب گردی

وب گردی