جوانمرد: سهم زیادی از کاروان هایی ورزشی ایران متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سهم زیادی ازکاروان هایی که از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ورزشی اعزام می شود، متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کمال جوانمرد، مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و ظرفیت های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بازدید کرد. وی در این بازدید با تبریک خجسته زادروز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج، شجره طیبه و سند زرینی در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جوانمرد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های زیادی به ویژه در بخش ورزش به جامعه خدمت کرده است، اظهار داشت: سهم زیادی از کاروان هایی که از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ورزشی اعزام می شود، متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی و نقش پررنگ آن مشهود است.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ماموریتی که دارد، در سه بخش همگانی، حرفه ای و قهرمانی با رویکرد تعمیق ارزش های اسلامی و روحیه پهلوانی و اخلاق مداری فعالیت می کند.

جوانمرد به امکانات ورزشی موجود در واحد مرودشت اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در واحدهای دانشگاهی مثل مرودشت زیرساخت هایی را فراهم کند. وجود 120 هکتار زمین با فضاهایی بسیار مناسب، تأسیسات و زیرساخت های ورزشی، زمین چمن استاندارد، زمین های تنیس، استخر، سالن های ورزشی مجهز، خوابگاه 400 نفره، سالن غذاخوری و... فراتر از واحدهای دانشگاهی می تواند به عنوان شهرهای دانشگاهی مطرح باشد.

وی با تأکید بر استفاده از امکانات ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که در این واحدها وجود دارد، باید کمپ ملی راه اندازی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977583

وب گردی

وب گردی