بعد از مسابقات جاکارتا، دستمزد بازیکنان واترپلو تا ۵۰ میلیون افزایش یافته است

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قیمت بازیکنان بعد از نتیجه مطلوبی که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به دست آوردند، خیلی تغییر کرده و بالا رفته است.

علیرضا شهیدی پور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در حال بررسی شرایط بازیکنان هستیم. امسال بودجه ما در حدود صد میلیون تومان کاهش پیدا کرده و 10درصد افزایش سالانه را هم نداریم. از طرف دیگر قیمت بازیکنان بعد از نتیجه مطلوبی که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به دست آوردند، خیلی تغییر کرده و بالا رفته است. به طور مثال بازیکنی که با 19 میلیون تومان قرارداد می بست، الان 50 میلیون تومان می خواهد.

وی ادامه داد: به مشکل برخورده ایم و در حال حاضر از بازیکنان تیم ملی جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می کنیم. روی بازیکنانی تمرکز کرده ایم که تأثیرگذار خواهند شد و در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد. در کنارش به دنبال این موضوع هستیم که چند بازیکن مطرح را در اختیار بگیریم. اکنون تیم ما به صورت قطعی بسته نشده و باید مسائل فنی را هم در نظر بگیریم.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند بتوانند از عناوین قهرمانی خود دفاع کنند یا خیر، گفت: ما 4 سال متوالی به لطف خدا و همت بچه ها توانستیم چهار قهرمانی کسب کنیم و در جام باشگاه های آسیا بدون بازیکن خارجی به عنوان سوم رسیدیم ولی امسال با توجه به شرایط حاکم، کار را خیلی سخت می بینم. اصلا نمی توانم قول بدهم یا پیش بینی خاصی در این زمینه داشته باشم. بازیکنان مطرحی نداریم و نمی توانیم بازیکنان ملی پوش و سطح یک هم جذب کنیم.

شهیدی پور در خصوص اینکه آیا به مدیران ورزش دانشگاه آزاد قول قهرمانی داده یا نه، خاطرنشان کرد: به ما گفتند باید عنوان قهرمانی خود را تکرار کنید و من اعلام کردم تمام تلاش خود را به کار می گیریم در فینال حضور پیدا کنیم. گفته اند در صورت عدم رسیدن به فینال، 30 درصد جریمه برای کادر فنی و 10 درصد برای بازیکنان در نظر می گیرند. من به عنوان مربی هیچ وقت نمی توانم قول بدهم یک تیم به صورت صددرصد قهرمان می شود. واترپلو، ورزش توپی است، باید برویم بجنگیم و تلاش کنیم و قول قهرمانی دادن، یک کار غیر حرفه ای است.

وی در پایان تأکید کرد: مسابقات از روز چهاردهم آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد در مجموعه ورزشی 9 دی آغاز می شود و اولین بازی خود را برگزار می کنیم. امیدواریم در این شرایط، نگاه ها ویژه تر باشد. نکته مثبت این است که با این شرایط مالی، دانشگاه آزاد باز هم از تیم واترپلو حمایت کرد و تیم ما در لیگ برتر ماند. خوشحالیم این تیم به هر نحو پابرجاست و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977613

وب گردی

وب گردی