اساسنامه مراکز رشد حوزه علوم پزشکی ابلاغ شد

اساسنامه مراکز رشد علوم پزشکی به کلیه واحدهای دانشگاهی مجری این رشته‌ها در راستای گسترش این مراکز در دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت علوم پزشکی، اساسنامه مراکز رشد علوم پزشکی به کلیه واحدهای دانشگاهی مجری این رشته‌ها در راستای گسترش این مراکز در دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
در این اساسنامه، فرایندهای استاندارد راه اندازی و تشکیل مراکز به صورت مبسوط و مشخص ارائه شده است.
مراکز رشد به منظور حمایت از ایجاد و توسعه کسب وکار‌های نوین و فناور و هم‌چنین شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت تشکیل شده و با ارائه خدمات حمایتی، از ایجاد و توسعه حرفه‌های جدید توسط کارآفرینانی که در قالب واحدهای نوپا فعالیت می‌نمایند، پشتیبانی می‌کند.
بر اساس مفاد اساسنامه فوق که به همت حوزه پژوهش معاونت علوم پزشکی و با بهره‌گیری از آیین‌نامه‌های مرتبط در حوزه غیرپزشکی دانشگاه و نیز استاندارد‌های مربوطه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین شده است، واحدهای مجری علوم پزشکی می‌توانند جهت تاسیس و راه‌اندازی مراکز رشد در حوزه سلامت، مدارک و مستندات لازم را با مراجعه به آدرس pajoohesh.pezeshki.iau.ir دریافت نموده و به دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه ارسال نمایند.
انتهای پیام/
کد خبر: 977638

وب گردی

وب گردی